Izinkan aku sampaikan walau satu ayat

<
ballighu 'anni walau aayah. maka izinkan aku berkongsi walaupun satu ilmu.

July 20, 2011

izinkan aku menyentuh baitullah alharam itu






"tak kenal maka tak cinta"
ungkapan ini selalu kita dengar kan
bila kita dah kenal si dia baru kita jatuh cinta


begitu lah penat aku menanti balasnya cinta dari seorang insan 
namun dia tak pernah nak merasa apa yang aku rasa
sehingga aku merasakan diri ini langsung tak dihargai
apalah daya siapalah aku pada dia

saat aku menagis meraba-raba mencari cinta
aku lupa bahawa cinta itu milik Allah
sememangnya aku tak layak memiliki cinta
kerana aku sendiri pun tak pernah nak menghargai cinta Allah

namun disaat aku bangkit semula mencari kekuatan
sedikit demi sedikit aku mula mengenai Allah
lalu aku mula rasa jatuh cinta 

maka ya Allah jemputlah aku ke tempat suciMu
dan izinkanlah aku menyentuh baitullah alharamMu








No comments: