Izinkan aku sampaikan walau satu ayat

<
ballighu 'anni walau aayah. maka izinkan aku berkongsi walaupun satu ilmu.

July 30, 2011

azan sedap sentuh sanubari




Allah is calling
But I do not answer
And when Allah is calling
I just listen to the voices

Allah is calling
I just answer sometimes
And when Allah is calling
I just listen to the whispers
 

Allah is calling
I answer so many times
Allah is calling
I'm tired of them 

Hardly forching myself
I have to accept them all
And that is really me
Who's still not close to Allah





azan yang ini selalu buat saya bangun subuh. tersentuhhhhnya kabul saya ni.animation,cute icon,gif 



azan mekkah dan madinah pun buat saya pilu. sesungguhnya panggilan Allah itu sangat menyentuh kalbu saya.
sejak saya jahil dengan tipuan dunia yang melalaikan. sering saya ambil mudah. ya Allah, terima kasih kerana mengetuk pintu hati NurKhairina dengan kasih sayang Mu. aku kini bahagia ya Allah bersamaMu.animation,cute icon,gif

No comments: